ох вже ця документація, ці аналізи (я маю на увазі уроків)))) тільки моя мала не розуміє, чого ж це мама так багато щось малює і чому так паперів різних багато)) диплом мій, чекай на мене, я й до тебе, мабуть, доберусь))
Поліно, а який відсоток записів спостережень вам вдається зробити під час уроку? Мали б 70%, а дома лише висновки ( а можна і на уроці). Вийшов з уроку і до зошити не повертайтесь. пробуйте максимально використовувати час пребування у школі. У цьому полягає одне із завдань практики: прищепити вам навички раціональної самоорганізації.
я так і роблю, просто в нас ще й виховна робота, там теж багатенько чого потрібно робити, деякі прогалини потрібно усунути й у англійській практиці, в університеті теж є що дороблювати....не подумайте що я скаржуся, вже пристосувалися до цього за п'ять років навчання, це так просто, до слову))
Поліно, а який відсоток записів спостережень вам вдається зробити під час уроку?
ОтветитьУдалитьМали б 70%, а дома лише висновки ( а можна і на уроці). Вийшов з уроку і до зошити не повертайтесь. пробуйте максимально використовувати час пребування у школі. У цьому полягає одне із завдань практики: прищепити вам навички раціональної самоорганізації.
я так і роблю, просто в нас ще й виховна робота, там теж багатенько чого потрібно робити, деякі прогалини потрібно усунути й у англійській практиці, в університеті теж є що дороблювати....не подумайте що я скаржуся, вже пристосувалися до цього за п'ять років навчання, це так просто, до слову))
ОтветитьУдалить