среда, 21 декабря 2011 г.


Конспект уроку
Української мови, проведенного
Польковою Поліною Михайлівною
У 8-Б класі 20.12.2011

Тема: Односкладні речення з головним членом – підметом. Називні речення. Яким буде третє тисячоліття?

Мета: розглянути односкладні речення з головним членом-підметом, закріпити навички розбору називних речень; формувати вміння правильно визначати ці речення, відрізняти від двоскладних, виховувати в учнів мовленнєву культуру.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Методи і прийоми: евристична бесіда, робота в группах, творче завдання

Обладнання: підручник 8 класу, малюнки з зображенням природи для опису,
картки для творчого завдання, таблиці.


План-конспект уроку
(структурно-композиційна схема)
     1. Орг. момент

2.     Оголошення теми та мети

3.     Мотивація до навчальної діяльності

4.     Сприйняття та засвоєння нового матеріалу

- евристична бесіда

- робота в группах

5.     Закріплення вивченого матеріалу

- синтаксичний розбір речення

- творче завдання

6.     Підсумок уроку

- Оцінювання

- д. з.





Хід уроку:

1.     Орг. Момент
2.     Оголошення теми та мети

- Сьогодні темою нашого уроку є «Односкладні речення з головним членом – підметом. Називні речення.»

3.     Мотивація навчальної діяльності

Виконання завдання (схеми) на дошці

4.     Сприйняття й засвоєння нового матеріалу

- евристична бесіда

- Сьогодні ми й розглянемо називні речення. Зверніть увагу на таблички на ваших партах. Зачитайте їх, будь ласка.

- Що таке називне речення?
- Чим виражається головний член?
- де частіше всього вживаються називні речення?

- Відкрийте підручник на сторінці 123, давайте прочитаємо текст «Загляньмо в майбутнє»

- Робота з підручником

1.     Чим цікавий японський календар?
2.     Чи збулися якісь із перелічених у ньому передбачень?

- Знайдіть у тексті називні речення. (Комп’ютеризація. Повна автоматизація. Космічний туризм.)

- Робота у дошки Впр. 273, впр. 274 (3)

- Робота в групах

     - А зараз за прикладом цієї вправи. Опишіть 2 малюнка, для цього вам потрібно поділитися на 2 групи (3 хвил.). Один з групи захищає.

5.     Закріплення вивченого матеріалу

- впр. 280
- читаємо 285 послідовність синтаксичного розбору односкладного речення

- Синтаксичний розбір речень

Виконаємо 2 за варіантами

- Творче завдання

- Використовуючи називні речення, складіть і запишить свій варіант початку твору на одну з тем: (картки) «Карпати», «Море», «Котедж», «Листопад», «Прогулянка», «Поїздка», «Дощ», «Гість», «Мати», «Салют».

6.     Підсумок уроку
- Оцінювання
- Д. з.
Додаток Б
Оформлення дошки:
Двадцяте грудня
Класна робота
Односкладні речення з головним членом – підметом. Називні речення. Яким буде третє тисячоліття? 


             
Впр. 273
1.     Сонечко. 2. Прозорий вересень. 3. Звичайний, буденний день. 4. Ліс… Степ… Море… 5. Вітальня, сміх, обійми. 6. Червоне листя винограду.            7. Безмежні степи.

Впр. 280
1.     Квітневий день. 2. Голубі пригірки незабудок. 3. Ясний лужок, у ромашках. 4. Маленький «Москвич» темно-вишневого кольору. 5. П’ята година дня. 6. Двадцять перше. Ніч. Понеділок. 7. Ось і наш сад. 8. Яскраві голубі дні. Синє море. 9. Ось веселка. Весело жити!


              просте
          односкладне


                            Додаток В
Оформлення сторінки учнівського зошита:

Двадцяте грудня
Класна робота
Односкладні речення з головним членом – підметом. Називні речення. Яким буде третє тисячоліття?

Впр. 273
1.     Сонечко. 2. Прозорий вересень. 3. Звичайний, буденний день. 4. Ліс… Степ… Море… 5. Вітальня, сміх, обійми. 6. Червоне листя винограду.            7. Безмежні степи.

Впр. 280
1.     Квітневий день. 2. Голубі пригірки незабудок. 3. Ясний лужок, у ромашках. 4. Маленький «Москвич» темно-вишневого кольору. 5. П’ята година дня. 6. Двадцять перше. Ніч. Понеділок. 7. Ось і наш сад. 8. Яскраві голубі дні. Синє море. 9. Ось веселка. Весело жити!





















Самоаналіз уроку української мови,
 проведенного
Польковою Поліною Михайлівною
У 8-Б класі 20.12.2011

Тема: Односкладні речення з головним членом – підметом. Називні речення. Яким буде третє тисячоліття?

Мета: розглянути односкладні речення з головним членом-підметом, закріпити навички розбору називних речень; формувати вміння правильно визначати ці речення, відрізняти від двоскладних, виховувати в учнів мовленнєву культуру.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу


Місце уроку в системі роботи з української мови відповідає логіці навчального процесу.
Урок проведений на належному науковому та дидактичному рівні. При плануванні та проведенні уроку дотримувалася загальнодидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають його цілям і завданням. Час на види роботи був розподілений раціонально та доцільно. Обрані шляхи досягнення мети, комплекс прийомів, завдань сприяли реалізації поставленої мети. Методи, прийоми та форми організації діяльності учнів були підібрані доцільно та раціонально. Обрані засоби навчання  допомогли ефективно та доцільно провести урок. Різноманітність усних вправ та наявність евристичної бесіди сприяла розвитку комунікативної компетенції. На уроці простежувався зв’язок навчання з вихованням та життям. Протягом уроку збагачувався словниковий запас учнів. Робота результативна, учні засвоїли новий матеріал, з зацікавленістю виконували всі завдання.
Труднощі у роботі полягали в тому щоб доречно і правильно підібрати навчальний матеріал, методи, прийоми, завдання щоб учні якнайкраще засвоїли нову тему.
На уроках потрібно ураховувати ступень складності певних завдань залежно від вікових і психологічних особливостей учнів, звертати увагу не тільки на нову тему, а й на всю роботу учнів і їх знання з попередніх тем.


Комментариев нет:

Отправить комментарий